סיכום השעות האחרונות: "130 מחבלים חוסלו ברצועה"

    המהדורה המרכזית No Comments on סיכום השעות האחרונות: "130 מחבלים חוסלו ברצועה"

    לוחמי צה"ל ממשיכים לנהל קרבות עזים מול מחבלי חמאס ברצועת עזה תוך איתור אמצעי לחימה רבים והשמדת תשתיות טרור לצד מתחמים צבאיים של ארגון חמאס. כתבינו הצבאי קובי פינקלר עדכן הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן כי בשעות האחרונות חיסלו כוחות צה"ל בשטח הרצועה לפחות 130 מחבלים. עוד אמר פינקלר: "הלוחמים לא ייכנסו ללחימה בתוך פיר המנהרות אלא יפעלו על פי שיטות לחימה מסווגות"

    9:58
    19.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אמו של חטוף מאשימה: גנץ ומפגיני קפלן מונעים חזרת בנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרבות ברזל – סיכום השבוע הרביעי: כתבינו הצבאי קובי פינקלר סיכם ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן את אירועי השעות האחרונות בזירות המלחמה הרבות: "מעל 130 מחבלים חוסלו בשעות האחרונות. חיל האוויר פעל בעיקר בשלוש השבועות הראשונים, כעת פועלים כוחות היבשה בסביבות העיר עזה עצמה. אני יכול לומר שככל הנראה הלוחמים לא ייכנסו ללחימה בתוך פיר המנהרות אלא יפעלו על פי שיטות לחימה שונות".

    פינקלר המשיך וסקר את זירות הלחימה הנוספות: "בשומרון נקבע היום מותו של חייל שנרצח בפיגוע ירי. בצפון רוב השיגורים הם מהחמאס, שזה חשוב לציון. ומתימן – נורה טיל ארוך טווח שצלח אלפי ק"מ, הערב צפוי צה"ל לפרסם את תיעוד היירוט המרשים".

    האזינו

    בתוך כך, מדובר צה"ל נמסר, כי לוחמי צה"ל ממשיכים לנהל קרבות עזים מול מחבלי חמאס ברצועת עזה תוך איתור אמצעי לחימה רבים והשמדת תשתיות טרור לצד מתחמים צבאיים של ארגון חמאס.

    במהלך קרבות ירי שניהלו כוחותינו חוסלו כ-130 מחבלים.

    כמו כן, מטוסי ומסוקי קרב תקפו מספר מפקדות צבאיות אשר שימשו בכירים בארגון ובהכוונת הכוחות בשטח השמידו בהצלחה שורת תשתיות טרור אשר מוקמו באזורים אזרחיים ומתחמים צבאיים.

    בנוסף, ספינת טילים של זרוע הים תקפה מבנים ממולכדים ועמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס, כחלק ממאמץ הסיוע לכוחות צה״ל הפועלים ביבשה.

    במקביל, כוחות זרוע הים ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות של הכוח הימי בארגון הטרור חמאס בינהם מבנים שהיו מיועדים לתכנון ומימוש פיגועי טרור.

    צפו בתיעוד

    play-sharp-fill



    0 תגובות